مشاوره تخصصی املاک و سرمایه گذاری خرید خانه کلنگی فروش خانه خرید آپارتمان

خرید فروش املاک
فروش آپارتمان, خرید آپارتمان,مغازه, خانه کلنگی ,فروش ویلا ,خرید ویلا,
فروش کارخانه,فروش زمین
09351460897

۸ ایده کاربردی بازاریابی در صنعت مشاورین املاک

امروز جهان به چه سمتی در حال حرکت است که بدون خلاقیت، در هیچ کس و کاری موفق نخواهید بود. در واقع رقابت به حدی رسیده است که با شیوه های مرسوم نمی توان نتایج بی نظیری را در اختیار داشت. اگرچه ممکن است تصور کنید همه فرصت های بازاریابی برای برند های مشاورین املاک بوده است که سالها قبل فعالیت خود را شروع کرده اند، با این حال با نگاهی واقع بینانه می توانید تعدادی بیشماری برند را پیدا کنید که در همان سال اول فعالیت خود موفق شدند تا بازار را کاملاً تغییر دهند و وارد رقابت جدی با ابر برندها شوند مثال تکنیکهای موفقیت در صنعت بازی و سرگرمی با حوزه مواد غذایی بدون شک متفاوت است. در این راستا ۸ ایده خلاقانه ای را بررسی خواهیم کرد که می‌تواند در زمینه کسب و کار فروش املاک کاربرد های بی نظیر را داشته باشد.

۱-وب سایت پر کاربرد داشته باشید

بدون شک داشتن وبسایت یک ایده خلاقانه محسوب نمی شود ر کسب و کارها در این زمینه فعالیت دارند با این حال با نگاهی که به آمارها متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از این موارد نتیجه رازم را به همراه ندارد در این زمینه ممکن است تصور کنید که فروش آنلاین ملک یک ایده شکست خورده محسوب می‌شود با این حال جالب است بدانید که بیش از ۵۰ درصد افراد خانه مورد علاقه خود را از جستجو در بستر اینترنت پیدا میکند تحت این شرایط نیاز است که شما از روش‌های سنتی فاصله گرفته و دنبال سایت باشید که امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهد در واقع تنها قرار دادن عکس و اطلاعات ابداً کافی نبوده و شما باید موارد دیگری نظیر تورمجازی کلیپ عکس سه بعدی نمایش کامل منطقه را مورد نظر داشته باشید.

همچنین استفاده از واقعیت مجازی واقعیت افزوده و از دیگر موارد مهم محسوب می‌شود همچنین سایت شما باید از هوش مصنوعی برخوردار باشد تا افراد بر اساس نیاز خود بتوانند  موارد مناسب را پیدا کنند. در این زمینه شما حتما به یک تیم توانا برای تولید محتوا نیاز خواهید داشت همچنین می‌توانید محتواهایی را به صورت متن ویدئو و حتی صوتی ایجاد کنید که جنبه آموزشی داشته و باعث می‌شود تا در کنار نمایش توانایی های شما، احساس اطمینان و حس نیاز به خرید تشدید شود سرعت بارگذاری و استفاده از تکنیک های جدید seo از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای را داشته باشید بررسی ۱۰ سایت برتر در حوزه املاک کمک خواهد کرد تا ایده های بسیار خوبی را به دست آورید.

ادامه مطلب

مسکن شمرون

مشاوره تخصصی املاک و سرمایه گذاری خرید خانه کلنگی فروش خانه خرید آپارتمان